Vi på Strureplan



Igår blev det middag, rättare sagt kyckling med rotfrukter och hemmagjord tzatziki hemma hos Alexandra tillsammans med Malin. Det blev hemmagjorda drinkar, kaffebailyes, vin och champagne. Jag drack bara de två försnämnda eftersom jag fortfarande inte blivit tillräckligt "vuxen" för att uppskatta annat än drinkar ;-)

Taxi in till stan, med start på Alexandras jobb. Nämligen Story Hotel. Där fick jag mig en ny smakupplevelse, nämligen WHISKEY (fireball), det kunde jag aldrig gissa. Det smakade precis som min favoritlikör Aftershock som jag köpt vid mina Gran Canaria resor, på yngre dagar.

Ett par glas och lite skvaller senare drog vi vidare till Solidaritet, där blev det dans och mera fireball, tills sällskapet bestämde sig för att ta en taxi hem. Tidigare än väntat, men det blev en helt okej utekväll i alla fall, med mycket skratt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0