Nätshoppat med Lillfia!



Bild från sommaren 2011, då jag hade shoppat till mig själv. Nya skor och chinos!

Idag har jag inte gjort mycket nytta. Känns mest som jag stått i köket. Frukost, lunch, mellanmål och sen middag. Jo, jag har haft tvättstuga och jag har nätshoppat med lillfia, som tröst för att hon inte fick följa med lilleman till grannen och leka. Hon är ju sjuk. Hostar, snorar och febern verkar komma och gå...

Hon blev i alla fall nöjd med shoppingen och glömde snabbt att brorsan hennes gått sin väg. Hon pekade på en hel del och sa "Mamma fååååååååår jag den?", en del kunde jag motstå, men jag måste säga att lillfia har mycket god smak, så jag klickade med nöje hem det mesta som hon pekade på!

Lilleman kom hem från grannen mitt i vårat shoppande, så han blev inte helt lottlös. Han valde en grå finstickad kofta med knappar.

Det här är en del av det hon klickat hem... varför är det inte lika enkelt att hitta kläder sig själv som till barnen?!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0