Pluggat färdigt, för idag!
























Jag har legat utsträckt i soffan med tända ljus, druckit te och läst drygt 50sidor om olika sorters ledarskap.
Det är intressant och flera gånger har jag känt igen mig, mina gamla lärare, chefer eller arbetskamrater.

Jag vet inte varför men jag är som mest effektiv under kvällen och natten. Synd bara att dygnet inte hade fler timmar så att man hann sova lite också.

Nu blir det i alla fall till att krama kudden och Lillfia som vinglade in med sina trötta små fötter in i mitt sovrum för en stund sen. Mammas lilla prinsessa. Det blir väl kanske till att tvätta sängkläderna för tredje dagen i rad efter hon har legat där och snorat ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0