Dags att deklarera!



Om inte allt för länge så ska det deklareras, mycket spännande tycker jag!

Kontrolluppgifterna från det föregående året har trillat in, känns som det aldrig tar slut. De flesta har väl en eller två stycken. Men jag har så många som åtta stycken inkomstställen för 2011!

Det ser inte ut att bli mycket färre inkomstkällor i år. Jag är redan uppe i 4st!

Även barnen har tjänat lite pengar under 2011. Lillfia gjorde hela 3st reklamjobb och lilleman ett reklamjobb, så även dom har fått sina kontrolluppgifter för inkomståret 2011.

Jag hoppas innerligt att jag slipper restskatt i år. De två senaste åren har jag fått restskatt på flera tusen, så nu har jag betalat lite mer i skatt. Hoppas att det räcker!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0