Drömma får man...



Sitter och bläddrar i senaste nr av Föräldrar&Barn, de listar de tio bästa resemålen med barn. Jag vet inte alls när jag kan resa eller med vem eller vilka jag vill resa. Kunde jag välja så hade jag gjort åtminstone fyra resor i år. En träningsresa för mig själv, en resa med barnen, en med min fina Alexandra och sist men inte minst en resa med någon jag håller kär... vi får se vart jag hamnar och vem/vilka som blir mitt sällskap!

Destinationer jag funderat på är Portugal, Italien och Thailand. Sen sitter jag även och kikar på olika resemål för barnen, de älskar ju att bada, så ett hotell med vattenland vore inte helt fel eller varför inte Disneyland, som fyller 20år i år.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0