Nyligen hemkommen från gymmet!



Det blev ett spontant besök. Baken min fick sig en omgång på löpbandet. Körde intervaller på löpbandet, allt ifrån helt plant till högsta lutningen, promenadtakt och löpning!

För övrigt så var det armarna, biceps/triceps som fick sig en omgång, alltig lika skönt! Avslutningsvis så blev det lite coreövningar och sist men inte minst så blev det lite övande att stå på händer. Nu klarar jag i alla fall att komma upp på händer utan att "ta sats", utan jag placerar händerna i golvet och skjuter ifrån med fötterna, kommer upp på händer och stannar väl bara en sekund eller två. Men det artar sig!!

Just nu sitter jag och gottar mig i vaniljyoghurt och müsli, ska avsluta, duscha och lägga mig i tid för en gång skull! Jag har provat lite nya träningskläder från Under Armour som jag fick av Alexander idag. Alltid kul med nytt, man blir lite extrapeppad med snygga träningoutfits på träningspasset!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0