Stå på händer!!

Precis hemkommen från allt och inget. Jag jobbade sent idag, och blev positivt överraskad med skjuts från jobbet. Det blev en snabb vända hem för ett ombyte innan vi drog ner till World Class, veckans femte pass. Känner mig ganska nöjd!

Det blev rygg och mage som fick sig en omgång, lite halvstressigt eftersom gymmet stänger redan kl.20 på fredagar. Det låter kanske sjukt konstigt/larvigt, men jag har börjat stå på händer. Mest som en kul grej eftersom sällskapet mitt har haft diskbråck och gjort liknande övningar i rehabsyfte. Han är grym på det, han kan både stå och gå på händer, sänka sig ner och ta sig upp på raka armar igen. Sjukt imponerad, inte bara på styrkan utan på balansen!! Det är en utmaning som heter duga. Men jag gillar utmaningar, så inom snar framtid ska jag också kunna stå på händer i minst 10sek :) Idag klarade jag kanske 2sek, låter fjuttigt, men ack så stolt jag var!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0