Tack till er läsare!

Måste bara säga att jag alltid blir lika glad över mailen som jag får från er läsare! Det är ju inte så att de öser in varje dag, men de kommer lite då och då, och jag blir som sagt lika glad varje gång någon hittat till min sida, läst det jag haft att berätta och sen faktiskt tagit sig tid till att skriva några rader till min mail...!!

Det är ni läsare som gör att bloggen håller sig vid liv, och jag uppskattar att ni tar er tid till att läsa även om det är långt ifrån alla som lämnar några andra spår mer än i besöksstatistiken!

Jag har fått förfrågan om att delta i intervju för Aftonbladet, om sexliv hos en småbarnsförälder m.m. Men den tackade jag dock nej till, eftersom jag anser att mitt sexliv är just MITT sexliv!

För ett par veckor sen fick jag förfrågan av tidningen Sporthälsa, om att ev börja blogga för dom, inget bestämt ännu dock. Men det vore lite spännande att nisha bloggen något och skriva mer om mat, träning och en sund livsstil.

För ett tag sen fick jag också förfrågan om att skriva om en artist i bloggen, men jag gör i dagsläget inte någon gratisreklam i bloggen. Och så sent som idag fick jag ett mail av en tjej som undrade lite angående FitnessFighten som jag var med i. Mail uppskattas!! Fortsätt är ni snälla :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0