Studera mera!! :)

Jag blir nästan rörd av era tappra läsare som besöker min sida varje dag trots att jag är så usel på att uppdatera!

Förr var jag en riktigt flitig bloggare... vad gick snett?! Facebook kom och tog över världen ha ha... njaa, dels det, men jag har också en hel del annat att tänka på just nu. Familj, jobb och studier är det som tar mest av min tid och energi just nu, på gott och ont!

Just nu läser jag Historia och Pedagogiskt Ledarskap. Det förstnämnda känns sisådär, inte alls mitt ämne. Men jag känner samtidigt att det kan vara lite bra för allmänbildningen att kunna lite om sin historia. Det har ju trots allt blivit ett kärnämne i skolan nu också.

Så här ser mina deadlines ut för terminen:

12/1 - Deadline 1 Pedagogiskt Ledarskap
13/1 -
Deadline 1 Historia
26/1 - Deadline 2 Historia
9/2 - Deadline 3 Historia
14/2 - Deadline 2 Pedagogiskt Ledarskap
23/2 - Deadline 4 Historia
8/3 - Deadline 5 Historia
13/3 - Deadline 3 Pedagogiskt Ledarskap
15/3 - Delprov Historia
29/3 - Deadline 6 Historia
11/4 - Deadline 4 Pedagogiskt Ledarskap
12/4 - Deadline 7 Historia
26/4 - Deadline 8 Historia
15/5 - Deadline 5 Pedagogiskt Ledarskap
16/5 - Slutprov Historia
Slutprov Pedagogiskt Ledarskap - inget bokat datum

Wihooo, not! Jag vet någon som inte kommer att vara speciellt social mot omvärlden. Antingen stänger jag in mig och pluggar nonstop eller så kommer jag sitta vaken på kvällar/nätter och plugga tills ögonen svider. Det sistnämnda är mer jag... ska kanske nämna att jag läst på distans kombinerat med arbete x antal gånger förut :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0