Det går bra nu....!!

Saker och ting börjar sakta men säkert falla på plats! Som att det inte vore nog med heltidsjobb, studier, familjeliv och träning. Så har jag kommit fram till att jag faktiskt behöver och vill arbeta lite extra för att kunna hålla samma standard som tidigare.

KRÄFTAN, v.4

"Två planeter gör att kräftan har svårt att ta in vad andra tycker. Kör du ditt race får du andra emot dig. Veckans mitt ser ut att kunna bli riktigt trevlig. Du kan ha tur i något som har med ekonomi att göra på onsdag, men var samtidigt realist."

Jag läste horoskopet så sent som igår och pratade om det. Jag fick frågan om jag köpt lotter eller liknande, vilket jag inte hade. Men idag fick jag svaret. En kompis ringde och frågade om jag ville jobba extra på hennes jobb, vilket jag förstås ville! Så nästa vecka börjar jag jobba på Willys, det ska bli spännande!

Jag har ju gjort 11år på ICA och trivs ju väldigt bra i butik, med kundmöte, ansvar och arbetsuppgifter. Det enda som tog emot på ICA var arbetstiderna och chefen som var lite egen. Säger bara så, varken mer eller mindre. Till en början kommer jag att hoppa in på kvällar (och bara på mina barnlediga veckor), vilket betyder att jag arbetar ensam på golvet och ser till att allt ser bra ut i butiken. Ska bli kul att arbeta i en större butik!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0