Bloppis

Nu har jag rensat lite här hemma, och jag klagar på att jag inte har några kläder. Well, jag HAR kläder. Men inte som jag använder. Så nu säljer jag lite av det som jag hittat som bara blivit liggandes i garderoben. Kanske någon annan får nytta av det. Allting är i fint skick, och flera plagg helt oanvända med lapparna kvar...!!
 
Maila mig på [email protected] eller lämna en kommentar om Ni är intresserade av att köpa något!
 
Använd en gång, stl.8 (motsvarar S) - 300kr el bud...?!
 
Använd en gång, TFNC London, stl.S - 300kr el bud...?!
 
Aldrig använd, Elise Ryan, stl.M - 200kr el bud...?!
 
Aldrig använd, stl.XS - 50kr el bud...?!
 
Fornarina jeans, stl.26/34 - 400kr el bud...?!
 
Triple Five Soul, stl.M - 400kr el bud...?!
 
DIESEL jeans, stl.10ÅR (motsvarar stl.24/32) - 350kr el bud...?!
 
 
Aldrig använd, AX, stl.10 (motsvarar S) - 300kr el bud...?!


Kommentarer
Josefine Smith

Den översta klänningen bör du behålla, den var jätte fin på dig!

Svar: TACK, men den har som sagt bara hängt i garderoben.. jag hittar inget tillfälle att ha den :/
// FIA

2012-07-25 @ 01:32:00
Du vet vem

Du är så fin !!

Svar: Tack, men nej jag vet inte vem du är... :)
// FIA

2012-07-25 @ 16:57:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0