Fler timmar, tack!

Vilken dag! Verkligen. Intensiv och hektisk! Fullt upp non-stop, från imorse kl.5 tills kl.22....
Kroppen är slut och huvudet värker. Från och med idag kör vi sommaranpassning på jobbet. Till en början fick jag smått panik när jag såg att jag nästan skulle kamma och köra dubbla distrikt. MEN det visade sig gå väldigt bra. Lite post och ett skönt område att köra i, så jag hann med det jag skulle!
 
Från det ena till det andra. Svirade om till löparbyxorna, som numera har blivit mina cykelbyxor! Cyklade i ilfart mot nästa jobb. Jag hade 15min på mig, och kom väl 5min för sent. Men ingen fara skedd! ;-)
 
Jag kände mig inte helt nöjd när jag stängde butiken idag. Det var galet mycket i butiken idag. Jag hade gärna stannat ett par timmar till för att hinna allt jag tänkt. Men jag fick prioritera det viktigaste, och tycker nog att jag lyckades ganska bra ändå, med tanke på hur mycket det fanns att göra. Plus att min telefon ringde varm, både av kunder och kassapersonalen som ville både det ena och det andra. Satt en hel del i kassan idag också, trots att jag inte är kassapersonal. Men det är rätt kul, och det går bättre för varje gång. Många PLU-nr att hålla reda på och eftersom jag är arbetsskadad från att ha jobbat på ICA i 11år, så blandar jag ihop många nr...
 
Men, men. Äntligen hemma. Det blir att stoppa i sig något lätt, en dusch, en huvudvärkstablett och sova. Imorgon kör jag favorit i repris...!!
 
Sverige borde införskaffa 30tim på dygnet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0