Hit the gym... Finally!

 

 
Förutom att jag var sjukt trött imorse och försov mig, så kan dagen kan summeras som väldigt lyckad och effektiv...!! Vaknade 20min innan jag skulle lämna hemmet. Slängde mig i duschen och fick på mig kläderna på två röda! Innan jag visste ordet av det så satt jag på cykeln, jobbet var destinationen.
 
Körde på riktigt bra idag, och var tillbaka på kontoret redan kl.12.40!! Gjorde lite pappersgöra innan alla andra började droppa in. Alla var klara så tidigt att jag kunde lämna jobbet redan kl.14, härligt!
 
Lite bankärenden och en shoppingtur till barnen senare så begav jag mig mot gymmet. Mycket jobb och två "barnveckor" har gjort att jag inte tränat på 3 veckor...!! Så jag körde ganska lugnt, men väldigt effektivt, idag. Började och avslutade passet med intervaller på löpbandet. Svetten rann, och jag höll mig lika varm under hela styrkepasset. Körde ett bodypumpinspirerat pass i gymmet, för mig själv. Jag och lurarna liksom. Förutom det så körde jag lite extra på ben, axlar, biceps och mage. En proteinshake, mat och en dusch på det, och jag var i mål! Kändes prima att ha gjort allt detta på 10tim, det kallar jag att vara effektiv :)
 
 
Enkelt och gott. Nyttigt?! Njaa, om jag skippat all sås så hade det varit en ypperlig middag för den som vill vara nyttig ;-) Men det ska vara gott också, och jag älskar sås och allt annat onyttigt.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0