Hjärnan går på tomgång...

 
Känner mig tom och vet inte riktigt vad jag ska skriva, eller hur jag ska formulera mig... Jag har varit hemma snart en vecka från jobbet pga. förra veckans incident. Jag är fortfarande irriterad och besviken, inte på någon personligen, men på hela "alltet". 
 
Dom som känner mig vet att jag älskar att jobba. Att bara gå hemma är inte min grej, jag blir rastlös. Tur i oturen så har jag ju barnen den här veckan, så vi har fått umgås lite mer än vanligt. Vilket betyder mycket eftersom vardagarna lätt annars flyger förbi. Nu har vi haft sovmornar, ätit långa frukostar, varit ute och lekt, spelat fotboll, tittat på film, bakat m.m.
 
Förutom jobbsituationen så är det mycket annat i mitt huvud, studier, bil, semesterplanering, kalas, familjeförhållanden m.m. Jag är inte perfekt. Men jag är bra mycket bättre än många andra. PUNKT.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0