Laserlight....!!

 
 
Som jag letat efter den här låten...!! Äntligen har jag hittat den. Den kom på radio när jag var ute och körde idag, och jag tog förstås upp luren och spela in ljudet ha ha.. nu googlade jag texten och hittade den, JAY!! 
 
Älskar den.. och tänk vad fel man kan höra. Jag har efterfrågat den både hos vänner som är Dj:s, men också på gymmet eftersom jag hört den på vissa pass. Men ingen har fattat vilken låt jag menat, och det är ju inte så konstigt eftersom jag hört texten helt fel... "You are lika a lazy..." är vad jag hört, fast de inte själva verket sjunger "You are like a laserlight" men, men finally i mina lurar, everyday! Skam den som ger sig...!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0