Om 6tim ringer klockan...

 
Jag behöver en ordentlig väckarklocka...!! Jag hittade den här på Weehearts, och jag älskar den. Skulle gärna ha en sån, fast i en mer diskret färg, typ grå/silver eller svart. Kronan passar mig perfekt. I'm a princess, precis som på min tatuering...!! ;-)
 
Klockan skulle stå på min byrå, så att jag måste kliva ur sängen för att stänga av den. Inte bara kunna dra ett finger över skärmen i sömnen som jag gör på min iphone nu. Jag har försovit mig extremt mycket på sistone. Svårt att somna, sover alldeles för lite och sover ganska lätt. Oftast så har jag hunnit i tid till jobbet eftersom jag tokstressar och bokstavligen hoppar i kläderna och skippar frukosten.
 
Men idag vaknade jag 30min innan jag skulle vara på jobbet. Fick smått panik eftersom jag har två barn att göra ordning, ge frukost och få iväg till dagis eller som den här veckan, då jag lämnar dom hos sin pappa på morgonen. Trots att jag var nästan en timme sen till jobbet, och har kontorets största distrikt, med 926st hushåll. Så var jag inne först, wiihooooo...!! Så klockan 13 kunde jag kompa och gick hem. Lyxigt!
 
Tanken var att jag skulle åka till stranden, och göra barnen sällskap. Men de var på väg därifrån, så det blev ett besök på gymmet istället. Fick till ett grymt och intensivt pass. Härligt!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0