Tid är en bristvara i mitt liv....!!

 
Det blir tyvärr ingen OS-dag för mig med World Class imorgon. Jag blev tillfrågad att jobba och kunde förstås inte säga nej. Tänker ju på den där jäkla bilen som ska bli min!
 
Sist jag jobbade i butiken så sa en av mina kollegor att jag började bli smal, han undrade vart musklerna tagit vägen. Well, Aron.. här är dom! Jag är faktiskt rätt nöjd med tanke på att jag tog bilderna häromdagen när jag kom hem från jobbet dvs. helt otränad! Jobbet i sig ger ju en del träning, sen att jag cyklat till och från jobb/dagis varje dag i ett par veckor gör ju sitt.
 
Jag är grymt besviken att det inte blir någon träning alls denna vecka. Jag har verkligen jobbat h-cken av mig, sovit på tok för lite och inte lagat middag en enda dag den här veckan...!! På måndag kommer barnen och jag är återigen tillbaks i vardagsrutinerna, dock ingen träning.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0