Trollen och jag...

Det har varit en lång dag, och det känns som man hunnit med en hel del idag! Eftermiddagen/kvällen ägnades till stor del till lek.
 
Vi spelade fotboll, och började med uppvärmning. Jag sprang runt planen, höga knän, spark i rumpa, dra handen i marken osv. Lilleman hakade på och tyckte det var skoj!
 
Sen blev det till att skjuta straffar och träna passningar. Lilleman har en tendens att stå 2meter från mål och ändå skjuta snett. Så jag tänkte ge honom ett tips, "skjut med sidan av foten" sa jag och visade. "Aha, bredsida" svarar han. Så han vet mer än vad man (läs: jag) trodde...!!
 
Vi höll på rätt länge innan lilleman fick syn på en jämnårig kille som sparkade boll mot en vägg. Det resulterade i att bollen och lilleman försvann. Han drog iväg till den andra killen och började sparka med honom istället. Nu dög inte mamma länge, buhu!
 
Tur att jag hade ett troll till med mig ute som ville leka med mig! ♡
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0