Work it...!!

Bloggar en snabbis från luren. Tittar på CSI och det är strax dags att sova, det har varit en lång dag... Lämnade barnen för en "pappavecka" imorse och sen blev det jobb. En efter en ringde sig sjuk imorse, vilket resulterade i smått kaos. Jag lyckades byta bort mitt pass i butiken idag. Veroni ställde som vanligt upp.. !! Jag, Adam och Bjarne körde övertid. Jag och Adam höll på till kl.20, helt galet! Men ändå så skönt att lämna kontoret och veta att allt blivit utkört, inkl reklamen!!:) Skittrött, seg, hungrig och med skavsår på ena foten så åkte jag ändå till gymmet. Fick till ett grymt pass. Kort men intensivt. Ben och rygg fick sig en omgång. Mötte Patrik som är en kollega från ett annat kontor, som fick skjuts hem. Skönt och kul att kunna erbjuda skjuts i nya pärlan ha ha, dessutom så bor han ju på vägen hem till mig... Nope, nu blir det slutet på CSI, sen sängen. Klockan ringer tidigt imorgon och jag har ett 15tims pass att se fram emot. Förhoppningsvis så hinner jag göra en snabbvisit på gymmet mellan arbetspassen.. Det är min sista arbetsvecka före semestern och den kör jag "all in" ;) God natt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0