ZzzzZzzz

Sitter på balkongen, bloggar med andra ord från luren... Dricker te, äter kalla hemmagjorda köttbullar och lyssnar på Chris Browns Don't wake me up. En salig blandning, jag vet. Det tog sisådär 4tim att få barnen att sova idag. Läste EN sida ur en bok. Lilleman läste. Det tog 35min!! Men han är så duktig, stolt!:) Efter det har jag pussats, kramats. Låtsas sova. Berättat historier. Pussats lite mer. Hört kärleksförklaringar från barnen. Barnen har fått prata med sin pappa i telefonen. Sagt god natt för femtioelfte gången. Hört gråt, skrik och fått leksaker kastade på mig. Med andra ord så hade jag helt underbara barn som inte ville sova. Well, jag vet några troll som kommer att vara trötta imorgon... Köttbullarna är slut, teet har kallnat och musiken har tystnat. Dags för mig att borsta tänderna och krama kudden. Behöver jag säga att jag kommer somna på två röda?!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0