Andra besöket i gymmet...!!



I söndags var det jobb som gällde. Men dess innan dess så körde jag och V ett pass i gymmet, V's andra pass med mig. Ett relativt snabbt (1½tim, ganska snabbt eftersom jag fortfarande går igenom alla övningar) men intensivt pass. Startade med 10min löpning för att få upp värmen. Sen blev det biceps, triceps, rygg och mage som fick sig en omgång! Eftersom vi hade ont om tid, så fick V lära sig köra superset, det gick kanon och vi höll värmen uppe under hela passet!

Bicepscurl med hantlar // Raka marklyft // Kickbacks
Bicepscurl med stång // Sittande rodd // Push Downs med rep
Biceps i stol // Latsdrag mot bröst // Dips

Crunches 80st // Plankan 2x1min // Sit ups med slag 30st

Avslutade gymbesöket med en shake och en dusch, sen var det bara att gasa på jobbet!!





Sittande rodd var inga problem för V!


Kommentarer
Veroni

Haha... inga problem.. det var snällt sagt :-)

Svar: Du kämpade ju på bra...!! :)
// FIA

2012-06-13 @ 10:13:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0