Äntligen uppe!!



Det tog sin lilla tid, men nu är tv:n, barnens tavla och spegel uppe på väggen.
Tack vare Andreas som hade borren som jag behövde, sen va han ju så snäll att han skruvade upp allt också, wihooo! Man tackar!


"Spegel, spegel på väggen där...." Lilleman var direkt framme och skulle kolla frisyren, han ville nämligen ha vax i håret imorse. Han ville inte ens cykla till dagis imorse, för att slippa förstöra håret med hjälmen!! ;-)


Alfabetstavlan, jag bara älskar den... lilleman också. Han låg och rabbla alfabetet tills han somnade. Både tavla och väggklockan sitter så bra så att han ser dom från sängen. Det sista jag hörde innan han somna var: "Mamma klockan är snart 8, (då va den 19:45)... vet du jag kan nästan hela alfabetet utantill... A, B, C D, E, F, G, H, I, J , K, L M, N, O , P.....åhhhh, vad va det sen då mamma?!" Sen började han om, tills han somna.. gullunge!


Vardagsrummet ser mer och mer ut som ett vardagsrum, men fortfarande långt ifrån klart! Väggarna ska tapetseras och efter det ska även sladdarna gömmas lite snyggt! TV bänken står där lite provisoriskt, har inte bestämt mig och jag ska ha något eller inte. Vill i så fall ha ett vitt som matchar soffbordet, men funderar också på att skippa bänk helt och bara ha en enkel hylla, vi får se helt enkelt. Tavlor ska upp och gardinerna ska bytas.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0