Balance City och date i stan



Trots att gårdagen var en ledig dag, så ringde väckarklockan relativt tidigt. Jag åkte in till stan och mötte upp min fina Alexandra som skulle få sig en omgång i gymmet! Jag gästade Balance City, där hon tränar.

Det tar ju alltid lite längre tid att träna när man kommer till ett nytt gym, när gymmet dessutom är flera våningar högt och maskiner och vikter är fördelade i ett flertal rum. Men det gick ändå relativt smidigt och vi använde ganska mycket fria vikter för att slippa springa och leta efter alla maskiner.

GÅRDAGENS TRÄNING
Vi körde endast 5min rodd som uppvärmning.
Resten av passet så körde vi superset, det blev en enkel genomkörare av hela kroppen:

Benböj i smith 3x10 // Bicepscurl med hantlar 3x10
Utfall i smith 3x10 // Bicepscurl med skivstång 3x10
Sittande rodd, kabel 3x10 // Triceps kickbacks 3x10
Latsdrag mot bröst, kabel 3x10 // Pushdowns med rep, kabel 3x10
Hantellyft (framåtlutande) 3x10 // Bänkpress 3x10
Stötpress/axelpress med skivstång 3x10 // Armhävningar 3x10

Ryggresningar
Crunches 80st (20st på vardera sida, 40st i mitten)
Plankan 2x1min
Sit Ups 20st
Stretch




Proteinshake, dusch och styling! ;-)



Hon är bra fin min flicka ♡




Lunch på Grodan Grev Ture, raggmunk för Alex och Biff Minute för min del, mums!



Efteråt så skiljdes vi åt, men jag var inte redo att åka hem, inte än. Trivs så bra inne i stan och det var strålande sol. Så köpte en latte och bara satt i solen, promenerade till fina Söder och bestämde dejt med en gammal klasskompis som jag inte träffat på 8år (!!). Efter ett par timmars fikande och skvaller, så begav jag mig hemåt, lite mer tillfredsställd av min dag inne i stan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0