Barnens favorit

 
Torsdag likamed pannkakor. Åtminstone den här veckan! På mina barnlediga veckor så äter jag aldrig pannkakor. Det är liksom barnens grej. Känns helt okej att äta den en gång varannan vecka för min del ;-)
 
Barnen åt med sylt och grädde. Själv körde jag en sötare variant! Lite Thai-inspirerad. Jag och min äldsta syster Camilla åt x antal thailänska pannkakor när vi var på Krabi Beach, de såldes vid ett stånd intill stranden. Pannkakorna var små och söta. Så där lagom knapriga om kanterna och innehöll tunna skivor banan, sirap och kokos. Himmelskt gott!
 
Jag vill resa. Jag vill till värmen. Den optimala resan vore ju en träningsresa för min del. World Class har en träningsresa i höst, MEN pga studierna, så kommer jag tyvärr inte att kunna följa med. Mycket besviken.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0