Dagens bukfylla

 
Jag älskar att jag har barn som oftast är lika glada i maten som mig. Det är sällan problem att få i dom mat! Lilleman suckade först och sa: "Åh nej, inte spagetti med köttfärsås. Det åt vi hemma hos pappa igår, på dagis idag och nu till middag". Jag hade noll koll, dessutom så hade jag ju tagit fram nötfärsen redan imorse.
 
Det slutade bra i alla fall och Lilleman var rätt nöjd ändå :)
 
Resten av veckan ska jag förhoppningsvis lyckas undvika förskolans meny här hemma, så de slipper äta dubbelt av allt. 
 
Veckans meny här hemma
 
Måndag - Spagetti med köttfärsås
Tisdag - Crispies (fisk) med potatismos och remouladsås
Onsdag - Marinerad kycklingfilé med ris och yoghurtsås (från pappas fabrik, Parampara)
Torsdag - Pannkakor med sylt och grädde
Fredag - Tacos
Lördag - Bio och McDonalds eller vad nu barnen vill ha.
Söndag - Hemmagjord pizza


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0