Jag fick till det... (!!)

Woop, woop!! ;-)

Vaknade på bra humör idag, och hela dagen har varit kanon! Fick massa pussar och kramar av barnen imorse, hjärtan och slängpussar genom fönstret imorse. Det är dags för ännu en "pappavecka". Veckorna går så galet fort när man bara har barnen varannan vecka.

Längtar redan efter mina troll, samtidigt som det är skönt med lite egentid i form av jobb, jobb, jobb och massa träning. Denna vecka blir det ju också ett litet äventyr till Tierp, men innan dess så ska jag hinna gå på middagsdejt med min fina flicka, innan hon flyr landet, till varmare breddgrader.



Kvällens BOX-pass var grymt! Jag fick som tidigare nämnt boxas med Pierre, trodde att jag skulle få en omgång som hette duga. Men han var ganska snäll mot mig i alla fall ;-) Jag kör ju alltid hela passen, men idag kändes det annorlunda. Jag kunde verkligen köra hela passet, utan att tappa andan och få så där ruskigt ont i magen. Vet inte om det var jag som var FIT FOR FIGHT eller om det var Johannes som var snäll mot oss idag...?!

Jag saknar en boxningssäck på gymmet. Vore himla skönt att få ut all energi på en säck. Sparka och slåss, härligt!

På tal om ingenting alls, så fick jag äntligen min efterlängtade massage idag... finally, det finns en gud och lite rättvisa i alla fall... ;-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0