Jobb och träning går inte ihop...!! :(

Foto: Stefan Jönsson
 
Sitter och planerar nästa veckas träning, och inser att det tyvärr inte kommer hinnas med speciellt mycket av den varan. Usch, får lite småpanik. Det liksom drar i kroppen. Den vill träna. Jag vill träna!
 
Men jag har tackat ja till flera arbetspass. Långpannor. Samt att jag på tordag och fredag har jag "lovat mig själv" att köra övertid på jobbet om det behövs. Måste ju ligga i lite om jag ska få ihop handpenningen till min nya bil. Men det kommer kännas så grymt och helt klart värt besväret.
 
Mån - Jobb 7:15-21:15
Tis - Jobb 7:15-21:15
Ons - Jobb 7:15-21:15
Tor - Jobb 7:15-15:45 el så länge det behövs! Styrketräning
Fre - Jobb 7:15-15:45 el så länge det behövs! Styrketräning
Lör - World Class OS, träning kl.10-14 + ev.sommarfest med Alex.
Sön - Min födelsedag. Funderar på att dra täcket över huvudet. Eller så tvättar, städar och handlar jag inför barnveckan :) Jag älskar kalas och att bli uppvaktad och uppvakta andra. MEN jag vill inte fylla år. Ett år närmare 30, huaaaaaa... ska förstås hinna med att träna!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0