Långpanna a la Fia

 
LÅNG arbetsdag idag... stressade från det ena jobbet till det andra, åkte dessutom på broöppning, gaaaaah! Jobbat 7:15-21:30 idag. På Posten hann jag med allt och lite till trots att jag körde nytt distrikt idag. Kändes riktigt bra! Dessutom strålande sol hela dagen, jobbat och lunchat med fina arbetskollegor. Älskar att "sommarjobbarna" är på plats. Inga nya, samma gamla vanliga som tidigare år. Men dom är bäst!
 
Det fanns massvis att göra i butiken idag, tittade på klockan vid 20-tiden och fick panik, trots att jag bara hade en snabb matrast, så hade jag inte alls hunnit med allt jag tänkt. Klockan 21, när vi egentligen skulle ha stängt så var det kö, med typ tio kunder i varje kassa. Så det var bara för mig att slå mig ner i en kassa. Hade ju ändå gjort alla mina stängningsrutiner, dessutom så gillar jag kassan ;-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0