Panikdeffa!!

Off to the gym...!!


Som ni kanske redan vet så har jag en fotografering på lördag. Det ska fotograferas fitness och jag är grymt taggad!! Det ska verkligen bli skitkul.. Min enda nojja är att jag såklart vill vara så fit som möjligt, som inspirationsbilderna som jag publicerade tidigare idag. Så fit kan jag dock inte bli på bara ett par dagar, men jag kan göra mitt bästa!

Träningen är inte mitt största problem, utan det är kosten. I vanliga fall bryr jag mig inte alls om vad jag stoppar i mig. Jag äter vad som är gott och vad jag är sugen på, och har inga som helst problem att sätta i mig en 200g Marabou Chokladkaka under en eftermiddag/kväll, själv!! MEN det är just inför fotograferingen som jag vill vara lite mer fit än vanligt!

Så idag har jag börjat justera kosten och från och med imorgon kväll så blir det till att utesluta all vätska, för att bli så slim som möjligt tills på lördag eftermiddag, wihooo! Jag och fotografen pratade om att vi skulle äta en pizza, med extra bearnesaiesås och en stor Coca cola efter fotograferingen, och jag är lätt på!! ;-)



Dagens frukost - riskakor med ost och paprika. Proteinshake med smak av Vanilj & Skogsbär


Dagens middag - Kvarg med en mosad banan, en msk jordnötssmör och torkade/frysta bär, nötter och russin. Vatten och en multivitamin och mineral tablett!

Kvällsmålet efter 2½timmes träning - En proteinshake med havre, samt en fiskburgare från McDonalds och ett stort glas vatten, 37g kolhydrater, men what the heck, det var gott och jag blev mätt. Innehåller dessutom ganska mycket protein. Jag var i alla fall duktig och höll mig ifrån pommes och läsken ;-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0