Stress. Step. Kaos. Powerwalk.

Minns inte ens att klockan ringde imorse. Försov mig, men var på jobbet på 10min. Dagen flöt på ganska bra och middagen som jag skulle gå på idag blev hastigt och lustigt inställd, tyvärr. Men jag hann med en del annat som behövdes göras. Träffade barnen och stannade på middag. Bokstavligen sprang till Systembolaget för att inhandla diverse "förfriskningar" inför helgen på landet. Hann INTE till bilen efter det, eftersom mitt träningspass precis skulle börja, vilket resulterade i att jag kom till World Class med två klirrande kassar, en låda vin och ett flak med öl, wihoooo. NOT! Kändes inte okej...!!
 
STEP:en gick ju sisådär. Jag hade skitkul, frågan är om mina medtränare hade så roligt med mig i rummet. Stressen som jag hade för att hinna till passet, och mycket annat som går runt i huvudet gjorde mig helt ofokuserad idag. Tio minuter innan passet tog slut så hade jag satt näst intill hela stegkombinationen, den var grym, inte jag. Inte idag.
 
Kände mig inte alls "färdig" efter träningen, så åkte hem, parkerade bilen, tog lurarna för att gå en snabb powerwalk. Jag hann 15min, innan jag stötte på Pierre som också var ute med lurarna. Vi fortsatte tillsammans, och 4tim senare var jag hemma. NU KÄNNER JAG MIG FÄRDIG, HELT J-VLA FÄRDIG..!!
 
Bergvik, Viksängen, Östertälje, Glasberga Sjöstad, Moraberg och hemåt igen. Med ett snabbt stopp på McDonalds för lite vatten och en cheeseburgare. Aldrig har väl en cheeseburgare varit så god...!!
 
Dagen kan till slut resumeras som: LYCKAD!
 
 
Fina Bergvik, 1minut från mitt hus, lovely!
 
 
Jag använde för första gången Löparappen för att kunna se hastighet, sträcka och kartan över hela slingan jag gått. MEN självklart så dog batteriet i luren, så all information försvann. Surt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0