Svårt att släppa tanken...

Sitter fortfarande hemma hos pappa. Det blev sovmorgon idag, både jag och barnen sov till strax efter kl.9:30. Det blev sent igår. God mat med efterrätt. Barnen lekte och vi vuxna satt på hemsidor och kollade olika hemsidor för kläder, och diskuterade vad det fanns för alternativ tills pappa hittar den lokal han vill ha.

Han hade ju visat sitt intresse för en lokal på Södermalm, men det är en person före, så det ser mörkt ut. Typiskt med så bra läge!

Han vill också ta med mig på en affärsresa till Kina, ser svårt ut med tanke på jobbet. Men man kan ju inte få mer än ett nej. Och det vore faktiskt riktigt kul att åka dit, och kolla på lite fabriker, kvalité, design osv. Jag blir så sjukt taggad, och vill bara hem och sätta mig och leta kläder när barnen gått och lagt sig, så svårt bara att göra något utan pappa eller hans fru eftersom alla hemsidor är på kinesiska. Vore också kul att åka till Kina och shoppa hem lite, äta gott och bo i skyskrapa. Pappa har nämligen en lägenhet på 26:e våningen..!!


Kommentarer
Kristiina

Använd google translate, funkade jättebra när jag var i kina!
Då behöver du inte deras hjälp hela tiden ;)
Kram/ Sis

Svar: Smart där sis!! Har jag inte ens tänkt på, men jag minns inte ens va hemsidan hette som vi satt och kikade kläder på :/ Kram på dig fina!
// FIA

2012-06-18 @ 21:31:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0