Trött och hungrig!



Sen middag är väl bättre än ingen middag alls, eller?! Jag kom inte hem från jobbet förrän 21:30 tiden, långpanna idag. 6:30-21:15, jay! Jag lät fläskfilén ligga i marinad medan jag tog tag i dagens disk och gjorde i ordning en god sallad, med både fetaost och avocado, mums!

Ska man vara riktigt duktig så skulle man slopat såserna, men jag älskar bearnesaisesås i kombination med Lucullus Thai Sweet Chili, dessutom så har jag inga träningsmål som säger att jag ska gå ner i vikt. Jag äter vad jag känner för, med måtta såklart! ;-)

För övrigt så har jag faktiskt ätit bra idag. En stadig frukost, två proteinshakar som mellanmål, lunch och nu middagen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0