Intervallträning

Trots att jag inte somnade förrän vid kl.5 på morgonen, så var ju på gymmet strax efter kl.10. Dock så var jag alldeles för trött och "svag" i kroppen för att köra det styrkepass som jag hade tänkt. Istället blev det 45min intervall träning på löpbandet, totalt 8km blev det! Svettigt värre, men SÅ HÄRLIGT!

Efter det så blev det lite coreövningar och en stund i bastun, innan jag packade ihop mig och drog in till stan. Det var riktigt skönt, och jag är nöjd med att jag kom iväg till gymmet, trots bristen på sömn.

Att jag inte hade ätit något sen kvällen innan gjorde ju inte saken bättre, men jag hade lovat mig själv att fasta för bästa resultat på dagens fotografering. Men det blev ändå två proteinshakes för att hålla mig mätt. Och direkt efter fotograferingen så gick jag raka vägen till McDonalds och åt en fiskburgare, mums!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0