Vill ha den nu..!!

 
Såg "min" bil på vägen hem från förskolan idag, KIA Picanto. Va ju bara tvungen att ta en närmare titt på inredningen, klädsel osv när jag ändå var där. Jag såg att den inte hade dom grejerna som jag skulle välja som tillval, bland annat sidoskyddslisterna (perfekt när ANDRA får för sig att slänga upp bildörren mot ens bil!), armstödet med förvaring och parkeringssensorerna. Den enda nackdelen med bilen är den lilla bagageluckan. Den rymmer bara 200liter, fördelen är att man i alla fall kan fälla baksätena och få ett större lastutrymme, om man nu skulle få för sig att åka till IKEA ;-)
 
 
Jag vill ha den nu...!! Ska försöka få en tid till att provköra bilen i nästa vecka, lugnare så när jag är barnledig. Pappa skulle bli nöjd också, han tycker att man ska ha asiatiska bilar, att dom är mer rejäla i kvalitén.
 
Själv har han ju en lite större bil ha ha,en 7-sitsig Hyundai Santa Fe. Det får bli mitt nästa mål, jag gillar ju stora bilar. MEN jag vill ju ha råd att köra den också ;-)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0