Dans, dans och lite mer dans!



Igår var det DANS-dag på World Class, med gästinstruktörer i zumba, schlageraerobic och afrodance. Det var så himla kul och jag var så taggad!!

Det bjöds på dricka och tilltugg under pauserna! Jag hade till en början plockat fram tre ombyten, eftersom jag skulle gå på alla tre passen, men sen tänkte jag att jag kunde köra i samma ombyte. Passen var ju ändå efter varandra, så jag skulle ju inte hinna springa och byta om. Men det fick jag ju äta upp kan jag tala om!

Linnet blev större och större av svetten som rann, och byxorna så blöta att jag hade kunnat krama ur svetten ur dom... Ms Fresh? Javisst ;-) Men det va kul som fan, och jag hade lyckats få med mig Therese som sällskap dagen till ära!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0