En händelserik vecka!!

En veckas semester går fort! Men skönt har det varit och nu har jag samlat lite kraft och energi tills nästa semester som inte är förrän i augusti!! Men det blir nog en hel del energisamlande på lediga helger, sovmornar och tidiga arbetsdagar ändå. Det är nog jobb, barnen och träningen som håller mig vid liv!

I veckan har vi hunnit med; att vara hemma och slappat, cyklat och lilleman har lekt en hel del med grannen. Vi har varit på Skansen, träffat lillsyrran för lite mat/fika och skvaller i stan, firat G som fyllt år, haft möte på dagis, inskolning i nya skolan, haft lekdate med bästa kompisen Elliot, varit på fotbollsträning, köpt en ny säng till barnen som jag skruvat ihop, jag har hunnit träna, shoppa m.m.

Helgen rundades av med terminsavslut på gymnastiken. Så idag fick även föräldrarna vara med! Att dom inte bett oss om det tidigare. Det var verkligen jätteroligt. Vi körde -inte-nudda-golv, så jag har svingat i rep, klättrat på bänkar, hoppat plint och gjort kullerbyttor, wiiiiiie! Avslutningsvis så blev det massage för barnen, fika och diplomutdelning på det.

Efter gympan väntade barnens överraskning som jag nämnde igår. Vi mötte upp G på stan, lunchade och åkte iväg till tivolit som är på besök i stan. Det blev mycket åka för barnens del, spel på chokladhjul (utan lycka dock!) och självklart sockervadd!

Jag skjutsade G till affären för lite storhandling och på vägen hem hade jag en trött Lillfia som somnade med glassen i handen ♡

Bjuder på lite bilder från tivolibesöket!





En hemsk bild på mig, men jag bjuder på den eftersom man ser lillemans lycka!!


Lilla berg-och-dalbanan, wiiiiiiiie!!



Baconchips och sovervadd, mums!


Somnar man, men fortfarande äter glass, då gillar man glass! Min vackra lilla flicka!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0