En sak mindre att tänka på!



Tidigare i veckan så gjorde jag det absolut sista provet i min kurs Pedagogiskt Ledarskap, så nu väntar jag ivrigt på resultatet för provet och för hela kursen! Så himla skönt att kunna tänka bort "studier" ett tag. Nu är det barnen, jobb och träning som gäller!

Efter att jag gjort provet i torsdags, så drog jag ut för en sen powerwalk. Hade sällskap, och vi snackade skit fram till klockan ett på natten, tur dock att jag hade sovmorgon på fredagen :)

I fredags var jag ute och åt middag med samma sällskap. Skönt att slippa laga mat. Det blev det gamla vanliga, oxfilétoast och glasscocktail till dessert, mums! Massa snack på uteserveringen innan jag begav mig hemåt, trevligt.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0