Fotboll, gym och gymnastik!



Dagen började med fotboll. Det var lilleman som hade fotbollsträning. Jag stod i solen och skvallra med de andra föräldrarna, (så himla roligt att det är flera vänner och bekanta som har sina barn i samma lag) och hejjade på lilleman som sprang som bara den. De körde lite uppvärmning, stafett och sen blev det en match. Riktigt duktig va han! Stolt mamma!!

Efter träningen så skjutsade jag hem barnen, sen drog jag iväg för lite egen träning! Under barnveckorna så blir det ju dessvärre lite väl många vilodagar, så därför fick hela kroppen en omgång idag. Sen hinner den lagom återhämta sig till nästa pass, som blir först på måndag!

Imorgon blir det ännu mera träning för barnens del. Det är dags för gymnastik, och efter det väntar en överraskning på dom. Som jag vet att dom kommer att uppskatta, speciellt lilleman! ♡


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0