Gym och Box!



Härliga sol!!! Man blir på så mycket bättre humör!

Imorse lämnade jag barnen på dagis, nu är det "pappa-vecka" och för min del jobb och träningsvecka! Började dagen med ett pass i gymmet, körde ett all around pass med fokus på benen. Det blev ett relativt kort, men intensivt pass, med superset, som vanligt 3set/övning.

Superset 1. Knäböj i smith 10*40kg // Axelpress med skivstång  10*15kg
Superset 2. Utfall i smith 20*40kg (10st/ben) // Bicepscurl med skivstång 10*15kg
Superset 3. Raka marklyft 10*30kg // Bicepscurl med hantlar 14*12,5kg
Superset 4. Latsdrag 6*41,5kg // Sittande rodd 10*32kg

Avslutningsvis så körde jag så många dips jag orkade, blev ca 3-5st/set.
Sist men inte minst viktigt så fick magen en omgång. Älskar crunchesmaskinen!!
Körde 70st (30 i mitten, 20 på vardera sida) och gånger 3set!

DET VAR MORGONPASSET!! Det blev även ett kvällspass efter jobbet!!

Jag var på väg hem, stod i hissen och kollade schemat på World Class hemsida. Klockan var 19:14 när jag insåg att BOX-passet började kl.19:30. Där stod jag med arbetskläderna på mig, en träningsväska full med svettiga träningskläder från förmiddagspasset.

Jag ringde World Class och paxade en plats. Bokstavligen slet av mig arbetskläderna, drog fram ett nytt set träningskläder och hoppade i dom. Brorsan ville ha hjälp med datorn, men jag greppade vattenflaska, bilnycklarna, plånboken och spraaaaaaaaaaaaang!!

Jag satt stressad i bilen, och blev irriterad på att folk inte kunde hålla 50km/tim, utan låg i 40km/tim med en telefon i örat, gaaaaah! Jag gasade förbi och svängde in på stans dyraste parkering, polisparkeringen! Ingen tid för att leta parkeringsplats här inte. Checkade in, och 19:31 stod jag inne i träningssalen, uppvärmd av stress!

Jag blev såklart ensam, eftersom box körs i par. Så fick boxa lite på Big J, innan en annan deltagare gav upp, så jag fick ta över hans motståndare. Härligt!! Grymt pass, ÄLSKAR BOX! Dessvärre är det sällan jag hinner till det passet på måndagar. Jobbar ALLTID sent på måndagar :-/


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0