Helgen i bild...

Tömde precis telefonen på lite bilder... så bjuder på lite bilder från helgen :)


Så här fint var det i barnens rum när Lillfia och brorsans dotter hade lekt färdigt!
De ville titta på film och jag frågade om de städat upp det dom lekt med. Och det hade dom minsann... eller inte!


I söndags var vi på gymnastik. Jag hade Lillfia bak i cykelstolen och lilleman fick ta sin egen cykel. Vi cyklade hemifrån i god tid, med tanke på att lilleman precis lärt sig cykla. En liten cykel och korta ben gör ju inte heller att det går sådär supersnabbt ;-) Men vi var framme på 20min, imponerande!


Eftersom vi var tidiga, så hann barnen leka. Lilleman ägnade sig åt klätterväggen utanför gympan och Lillfia passade på att gunga!


Solen var med oss hela dagen, så vi passade på att äta lunch ute i solen. Med glass till efterrätt :)


Sen bar det iväg hemåt igen. Brorsan mötte upp oss efter gymnastiken. Så han tog min cykel hem, och jag fick äran att springa efter lilleman och putta på honom i uppförsbackarna!!


Väl hemma i våra kvarter så blev det lite fotboll, sol och grillning på eftermiddag/kväll. En mysig och lyckad avslutning på "barnveckan". Nu dröjer det en hel vecka innan dom är hemma hos mig igen, och jag passar på att jobba långpannor, jay eller nåt sånt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0