Mat i stora lass...

Jag borde ta veckan bakifrån, eftersom jag inte uppdaterat något i veckan!!
Men jag börjar med lite ätbart. Ni som känner mig vet att jag gillar både att laga, fotografera och äta mat ;-)


Veckan började med lasagne. Det gick som vanligt hem hos barnen!


En av alla frukostar. Älskar vaniljyoghurt med K Special Red Berries!


Fransk fiskgratäng med potatismos, dillsås och broccoli. Lilleman satt och knapra på en broccolibukett, ibland förvånar han mig...


Pannkakor var ett önskemål från barnens sida.


Älskade helgfrukost <3


Korvstoganoff med pasta. Brukar i vanliga fall serveras med ris, men kände mig inte alls sugen på ris. Det var supergott med pasta, och jag fick också chansen att prova på den nya stekpannan som jag fått från Smartson och Hackman.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0