Mycket Väl Godkänt




För någon vecka sen lämnade jag in den sista uppgiften i kursen Pedagogiskt Ledarskap.
Jag fick svar några dagar senare och det blev ett MVG, jag är så nöjd!

Och i förra veckan så gjorde jag slutprovet. Så sent som igår fick jag svar på provet och fick totalt 46 av 48poäng, vilket gav mig ett MVG även där. Eftersom samtliga inlämningsuppgifter och slutprovet blev MVG, så är det inte så svårt att gissa vad slutbetyget för kursen blev! ;-)

Jag är riktigt nöjd med vad jag presterat, speciellt med tanke på att jag under hela kursens gång jobbat och haft ganska mycket annat på agendan!

Nu lägger jag studierna bakom mig för ett tag, får se vad det blir härnäst!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0