Nytt till luren!

Efter många om och men så har jag äntligen börjat använda min nya iPhone, som har blivit liggandes här hemma, har verkligen inte orkat sätta mig in i den. Men nu är den som sagt igång...

Hämtade hem barnen redan igår och dom har redan hunnit bråka ett flertal gånger om vem som ska spela på telefonen. Båda har önskat appar som ska laddas ner, så nu finns det både memory, matematikspel, målarbok, lego m.m. på min telefon.

Ska barnen hålla luren i sina händer, så krävs det förstås ett ordentligt skydd. Så klickade hem ett skyddande silikonfodral, som skyddar mot repor och hårda stötar. Snygg och enkel design dessutom!

Passade även på att klicka hem ett sportarmband för luren. Iphone är så mycket större än min förra, HTC, så den får inte plats i fickorna på träningskläderna.




Kommentarer
Carina

Hej!

Det här kanske du inte kan svara på men försöker läsa din blogg i min android-mobil, har en samsung Galaxy S2 men jag kan ínte se hela sidan. så ungefär halva texten försvinner. Jättekonstigt.

Svar: Hej, ledsen för sent svar.. konstigt nog så har jag inte sett din kommentar förrän nu. Nu ska det vara fixat. Jag hade en stilmall som bara fungerade för vissa webbläsare. Men den är bytt och det ska nu fungera för alla datorer och mobiler :) Hoppas att du fortsätter läsa...!! // Fia
// FIA

2012-05-15 @ 11:03:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0