Panik, ingen täckning!!!!

Jag har ingen täckning på luren och har inte haft det sen i eftermiddags. Kollade tele2's hemsida, men där finns ingen information om störningar. Skumt! Tänkte ringa och fråga dom, men kom på att jag inte har någon telefon att ringa ifrån. Internet är min väg ut till världen just nu!

Kan varken ta emot sms/samtal eller skicka/ringa något själv. Bara så ni vet. Jag duckar er inte! Kan bara ringa nödsamtal, kanske borde ringa ett sånt, för jag börjar få panik. Panik över att aldrig få vara själv!!


Kommentarer
Anonym

Fia, testa stäng av och starta om telefonen det brukar funka då. För mig iallafall ;-)

2012-05-09 @ 00:04:19
URL: http://thereseriing.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0