Shopping = Euforia


Det sägs att man inte kan köpa lycka för pengar. Det kan man förvisso inte i det långa loppet, men absolut för stunden! Jag älskar att shoppa. Vare sig det gäller mat, kläder eller heminredning. På senaste tid så har det mest blivit kläder till barnen och heminredning. Och så fick det bli även idag. Alla slantar gick till heminredning :) Lite av det jag handlade ser ni nedan...


Hittade två snygga tavlor, som jag var tvungen att ta med mig hem!


Harmoni och Euforia har jag döpt dom till. Tycker att det passar bra i sovrummet :)


Det blev även lite nytt till balkongen. Blommor, rottingkruka, sittdynor till stolarna och ännu en ljuslykta. Har även hunnit städa lite här hemma och passade på att röja lite på balkongen. Det gamla bordet hade gjort sitt och fick lämna familjen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0