Somliga dränker sina sorger i alkohol...

Som sagt, somliga dränker sina sorger och problem i alkohol... Jag dränker mina i shopping! Jag blev så irriterad när jag kom hem glad och adrenalinfylld från träningen häromdagen, så jag tog en dusch och vände tillbaks till stan!

Jag har behövt shoppa en del till mig själv länge. Jag har i princip inga byxor som passar i storleken längre, och mina vårjackor passar inte dom heller. Den ena har blivit för tight i armarna (så bevisligen har träningen givit effekt!) och den andra, min favorit, har jag lyckats haft sönder en bläckpenna i :-/



Jag hittade den här fina vårjackan. Den gör sig inte speciellt bra på bild. Men den är ljus beige, och jag gillar verkligen ärmarna på den!



Hittade också en ljus fräsch stickad tröja, lite andra överdelar och fyra par byxor. Det behövdes! Jag går så sällan i privata kläder. Använder ju mest arbetskläderna eller träningskläderna och det är lite tråkigt att dra på sig samma jeans varje gång man ska iväg på något!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0