Turn me on!!

 

Ännu ett iPhone-inlägg:)

Idag hade jag sovmorgon från jobbet, så jag passade på att träna tidigt idag eftersom gymmet stänger tidigt och jag jobbar sent!

Det blev ett styrkepass i gymmet. Körde hela kroppen men med lite extra fokus på benen.

Idag fick jag i alla fall ha smithmaskinen för mig själv ;-)

Jag körde ett relativt kort men intensivt pass idag. Att hela tiden känna svetten sippra är en mycket härlig känsla!!

Självklart med grym musik i lurarna, bl.a Nicki Minaj med Turn me on, grym!

Passade även på att öka bicepsövningen från 10 till 12,5kg!

Det blev följande övningar ( tre set/övning):

Djupa knäböj i Smith 10
Utfall i Smith 20 (10 på vardera sida)
Raka marklyft 10
Tricepspress, en hands med handel 10
Bicepscurl med hantlar 10 (5 på vardera sida)
Bänkpress 10
Toes to ring (körde i smithen) 5
Chins, så många halvor jag orkar
Crunches 50 (20mitten, 15 vardera sida)
Plankan 1min
Ryggresningar 10

Avslutade passet med lite stretch innan jag begav mig hemåt för en snabb dusch och lunch, sen var det jobb som stod på schemat, sista arbetsdagen på posten innan semestern!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0