Intervju imorgon!



Sovmorgon imorgon... eller inte!

Idag fick jag ett samtal från skolan som jag sökt, och jag ska dit på intervju imorgon kl.7:45. Blev ganska förvånad måste jag säga, men positivt överraskad, eftersom jag på ren chansning skickade iväg en förfrågan till skolan. Sista ansökningsdatumet hade ju passerat, redan i april och jag hörde av mig i fredags!

Efter intervjun så blir det ett pass på gymmet, förhoppningsvis så har jag gott om tid på mig om inte intervjun drar ut på tiden. Men jag har många frågor att ställa.

Vill veta mer vad utbildningen innebär, vad jag faktiskt har för möjligheter efter den. Även om det låter som en intressant utbildning, så har jag inte riktigt tid, lust eller råd att slösa bort min tid på något som inte ger mig något framöver..

Nej, nu ska jag ta en uppfriskande dusch och försöka sova i tid. Jag kommer att sova som en prinsessa. Renbäddad säng, och en grym dag! Pussat på mina troll, tränat gånger två och varit ute i härliga vårsolen!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0