En härlig genomkörare!!


En gammal "toalett-bild", glamouröst? javisst! ;-)

Idag körde jag ett morgonpass i gymmet, härligt. Men det var ganska mycket folk för att vara tidigt förmiddag. Men inte pass att jag behövde stå och vänta på maskinerna.

Idag så körde jag en genomgång av större delen av kroppen, vissa muskelgrupper fick ta det lite lugnare eftersom jag har ont i höger arm och axel :/ Jag kombinerade superset med enkla set. Som vanligt så körde jag 3set per övning, förutom på plankan, där jag istället körde tre olika versioner.

Enkelt set 1. Knäböj i smith 10*40kg

Superset 1. Utfall i smith 10*40kg // Tricepspress med hantel bakom huvud 6*15kg

Superset 2. Raka marklyft 10*35kg // Kettlebell swing 10*12,5kg

Enkelt set 2. Benböj med kettlebell 10*20kg

Superset 3. Rodd med skivstång 25*20kg // Omvänd rodd med skivstång 25*20kg

Superset 4. Benspark 10*27,5kg // Liggande bencurl 10*36kg

Superset 5. Triceps pushdowns i kabelmaskin med rep 10*23,5kg // Kabelpress, tricepsextensions 10*23,5kg

Enkelt set 3. Bänkpress 10*25kg

Enkelt set 4. Dips 3-5*kroppsvikten

Enkelt set 5. Crunches 70st (30 i mitten, 20 på vardera sida)

Enkelt set 6. Plankan, rak + vardera sida, 1min i varje position

Avslutningsvis så blev det en snabb stretch, innan jag hoppade in i duschen för att sen åka mot jobbet. Gjorde ett stop vid Thai Take Away, andra gången, den här veckan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0