Träningsvecka!

Nästa vecka har jag några dagars ledighet och jag tänkte passa på att dra iväg på SPA, men lyckades inte hitta något som passade rent praktiskt. Jag hade gärna åkt på Selma City Spa+, men det var incheckning kl.15 på fredag och utcheckning kl.12 på lördag. Så när skulle man hinna njuta av poolen på takterassen? Får se om jag ev. bokar in en massage på gymmet bara.


Träning är nästan som SPA. Jag njuter för fullt! Nästa vecka blir nämligen en hel del träning. Jag ska bl.a. besöka Balance City och köra ett "PT-pass" med Alexandra, med lunch på det!

Torsdag, lördag och söndag så blir det också "PT-pass", denna gång på min hemmaplan med Veroni som ska introduceras i gymmet! Jag ska ge henne vad hon tål!! ;-)

Förutom det så ska det förhoppningsvis hinnas med ett pass med Madde, som även hon är ny i gymmet. Men redan en flitig besökare. Det är alltid kul när man kan hjälpa och inspirera andra till bra träning!

Det roligaste för mig är att alla tre har helt olika mål med träningen. Det blir lite av en utmaning.

Mån - jobb 1 + jobb 2
Tis - egen träning + jobb 1
Ons - träning med Alex, lunch + jobb 2
Tors - träning med Veroni
Fre - egen träning + brorsans student
Lör - träning med Veroni + fotografering
Sön - träning med Veroni


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0